Saturday 19 April 2014

Jumpa Juga Akhirnya

Assalamualaikum,, fuhh! lame betul dah tak menjenguk blog ni bukan berabuk lagi dah ni dah bersawang dah aku rase..haha sebab ape dah lame tak bukak blog ni? haaa~ ni yang nak cerita ni relax laa lepak minum kopi dulu..haha

Sebab yang pertama- Of course lah sebab terlupe password..haha alaa normal lah tu kalau terlupe password, semue org penah terlupe password dia kan.. Mcm man boleh lupe password? emm, biasa lah kita manusia mane boleh ingat banyak-banyak perkara dalam satu masa kan.. lagi satu dah banyak dah password yang aku buat sampai tak tahu password mane satu yang aku gune, biase lah melayukan mudah lupe..haha

Sebab yang kedua- Sekarang ni kan zaman tanpa sempadan, dah banyak dah laman sosial lain yang baru dan lagi menarik dah wujud, sampai tak menang tangan nak uruskan semua laman sosial yang ada sampai terlupe ade blog yg  tersadai tak disentuh berbulan bulan kat sini..haha sebab tu lah dah lame tak bukak blog ni..hehe

Sebab yang ketiga- sebagai hamba Allah yang mengalas tugas sebagai pelajar IPT mmg popular dengan ke"busy"an nya.. ehh ye ke? agaknye lah kot..haha yelah kalo dah start dapat assigment tu mmg busy lah cite dye, kekadang tusampai tak tido mlm pon ada sebab nak siapkan assigment punye pasal.. Dah sibuk ngan assigment tu mane nak layan bende ni semua kann..lagi pulak yang mcm blog ni nak kene mengarang bagai memang tak menyempat lah jawabnye kan.. Oleh disebabkan nk jugak bersosial aku aktif yg biasa-biasa je lah mcm twitter ngan insta, haa kalo rajin follow lah ye..haha

Emm, rasenye tu jelah kot sebab kenape aku dah lame tak update blog ni..Ttpi sebab yang paling utama yg first tu lah..hihi Sampai ade yang buat status kat facebook kenape aku dah lame tak update blog..haha btw thanks kat org tu sebab setia nak bace crite aku kat blog ni walaupon terlalu jarang update, terharu sangat..haha

Amik kau panjang punye cerite aku bagi..nak lagi ke?? haha lain kali lah pulak yee.. Kalo tulis panjang- panjang bukan korang suke bace pon..haha Sampai sini sje lah dulu ye, jgan lupe follow cerita seterusnya kalo ade lah..hehe

Assalamualaikum.....

1 comment: